pondelok 13. novembra 2017

Poviedky kaviarenské (a iné)

Tak teda konečne píšem :) To som mala v pláne už pred dvoma týždňami, ale odrazu sa mi akosi zahltil čas a ja ho mám nejako menej. Ale nevadí, veľmi sa z toho teším!
Takže teraz (ešte skôr ako budem utekať do školy editovať náš ďalší mini filmík) som sa konečne odhodlala sadnúť za počítač a povedať vám, ako sa tu tie posledné týždne mávam :)

Nuž, veeeľmo dobre...

Hoci sa to dvojtýždňové obdobie o ktorom chcem písať začalo trošku nešťastne, chrípkou ako hrom. Celý týždeň som preležala v posteli s teplotami (čo je u mňa nezvyčajné), zaľahnutými ušami, kašľom, no skrátka, chrípka ako sa patrí. A vtedy som si (opäť raz) uvedomila, aká vďačná som za ľudí, ktorí ma obklopujú, nakoľko moje spolubývajúce niekoľkokrát podnikli výlety do obchodu aby mi nakúpili čo to pod zub, alebo sa párkrát prešli do lekárne, hoci počasie bolo otrasné... Našťastie som ale v tom týždni mala školu len raz, a to v piatok, takže som to mohla spokojne vyležať. A paradoxne tá chrípka prišla práve na Halloween. Nie že by sme si robili extrémne ťažkú hlavu s kostýmami, ale mali sme v pláne jednu dve párty. Ako to nakoniec dopadlo už všetci vieme, hoci ak by som bola išla na nejaký večierok, aspoň by som si nemusela robiť starosti s kostýmom, lebo vďaka chrípke som vyzerala ako pravý a nefalšovaný zombík. Ale čo už, možno o rok...

No a v piatok poďho do školy a na druhý deň rovno na natáčanie. Začali sme totiž točiť náš ďalší film (tentokrát až osem minútový!). A veľmi sa z toho teším. Natočili sme to za dva dni a opäť som bola vďačná a šťastná jak malé decko, lebo celý týždeň lialo ako z krhly, ale zrovna v deň, kedy sme mali natáčať (a potrebovali sme pekné, slnečné počasie), slniečko svietilo už od rána a nám všetko vyšlo tak, ako sme si naplánovali. No čistá radosť! (Ha a konečne mám aj jednu režisérsku fotečku :D.) No a teraz nás čaká ešte kopa roboty s editovaním, strihaním, práce so zvukom a miliónom papierovačiek. Minulý týždeň sme strávili takmer šesť hodín zavretí za počítačom a strihali sme prvý materiál. No srandy kopec. (Hlavne keď naša škola funguje tak, že jakmile je v počítačovej učebni zapnutých viac počítačov, spustí sa klíma, ktorá nejde vypnúť. Takže si viete predstaviť, že po tých dobrodružných šiestich hodinách som odtiaľ vyšla ako cencúľ. Nehovoriac o tom, že spolužiačka ťukala do klávesnice s rukavicami na rukách.) Ale nevadí, teším sa, lebo doterajšie zábery sa mi zatiaľ fakt páčia.


A teraz to najlepšie. Už to budú pomaly dva týždne (vlastne deň po tom ako som vstala z postele), mi zazvonil telefón a v ňom sa mi ozvala teta z tej (áno, miliónkrát ospevovanej) poľskej kaviarne s otázkou, či stále hľadám prácu. A keďže u nás v byte tento rok pre zmenu nemáme signál (ale wifi konečne funguje) tak som musela ísť volať von pred intrák. No a jasné, že o malú chvíľu som bola opäť raz Brigdet Jonesová, na ktorú všetci pozerajú ako na blázna keď skáče popri telefonovaní akoby vyhrala jackpot a sem tam si aj zapiští! Ale kto by v takej chvíli riešil ako vyzerá, však? Skrátka a dobre, teraz pracujem v krásnej poľskej kaviarničke a už približne druhý týždeň takmer poletujem vzduchom od radosti. Chcela som sa z toho takto internetovo a verejne vykričať už keď som začala, ale nejako na to nebol čas... lebo viete som zamestnaná, tak mám menej času :D (Juch!) Hej hej, takto nejako mi zašibáva už druhý týždeň. Navyše, keďže idú Vianoce, máme v kaviarni prenádhernú výzdobu a o týždeň začíname s vianočnými pesničkami, takže už teraz sa teším! A ako sa mi tam pracuje? Úžasne :) Mám tých najlepších kolegovcov a šéfovcov na svete a zákazníci sú (chvalabohu) veľmi milí, chápaví a trpezliví. (Jasné že sa občas stane, že im nie tak celkom rozumiem, ale oni mi vždy ukážu prstom na jedálny lístok, takže problém sa vyrieši.) No a tiež by som sa o tom mohla rozpisovať do aleluja, takže sa pokúsim krotiť a približne tu to zastaviť. Ale určite zas bude pokračovanie v ďalších článok, to s nebojte :D... A hodím sem aj dve fotky (jednu cvakla moja kamoška pri včerajšej návšteve a jednu som laicky skúšala ja. To len aby ste mali aspoň približnú predstavu kde teraz pracujem :))



No a na záver mám ešte pár fotiek z ohňostrojov, ktoré sme boli pozerať v piatok. Vždy v polovici novembra sú v dostihovom areáli kolotoče, karneval a na záver úžasné polhodinové ohňostroje. My sa vždy prikradneme zozadu, od minulého roka už máme vytipované tajné pozorovacie miesto mimo areálu a vyhneme sa tak predraženým lístkom a odtiaľ máme dokonalý výhľad na ohňostroj.


Tak pokukajte fotky a ja sa zas ozvem. Určite bude o čom, lebo...aha a to som vám aj zabudla povedať, ale ďalšia najsamlepšia novina na svete... budúcu stredu máme o siedmej tanečný večer so živou hudbou a bude sa trsať Ceilidh  t.j. škótske tanečky, ako to ja volám, takže všetci čo ma poznajú si vedia predstaviť ako veľmi-preveľmi sa už teším! :)

Zatiaľ teda pekne pozdravujem a vidíme sa pri ďalšom článku!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára