utorok 20. júna 2023

Prvé mesiace na Slovensku...

Kamoškovia, ahojte.

Hlásim sa Vám po troch mesiacoch v Bratislave. Ako ten čas prešiel – nemám ani potuchy!

Ale povedala som si, že keďže presne o týždeň letím opäť do Škótska (aj keď mi to trhá srdiečko, len na otočku) tak bude fajn vám trochu porozprávať o tom, čo sa deje v mojom živote na Bratislavskej pôjde. Pravdepodobne to bude vcelku krátka výpoveď, lebo nová práca mi v podstate požiera 90% času, víkendov, sviatkov...života. :)

Ale o tom o chvíľu. Práve si sedkám v Martinuse, popíjam bazovú limonádu na vrch ktorej z nepochopiteľného dôvodu niekto nasypal chia semiačka, ktoré sa teraz dostali do slamky a ucpali ju....prosím prečo? Anyway... podarilo sa mi dnes výnimočne zdrhnúť z práce o niečo skôr, tak som si povedala, že využijem čas zmysluplne.

O desať minút neskôr....

Áno, už desať minút čumím do stropu a premýšľam, ako vlastne začať. Občas mi pripadá, akoby som v Škótsku bola naposledy pred dvoma rokmi, ale tak som sa cítila už po troch týždňoch od príletu... a odrazu sú z toho tri mesiace. No a ako som si tu zvykala?

Joj kamoškovia moji, ťažko. Ako viete, všetko sa zbehlo vcelku rýchlo, od momentu čo ma firma oslovila, po rozhodnutie, zbalenia mojich pár švestiek a príletu domov. A myslím, že časť zo mňa sa rozhodla skutočnosť, že zo Škótska odchádzam, na sto percent ignorovať a potom sa tváriť veľmi prekvapene, keď som sa odrazu ocitla na posteli v detskej izbe. Jeden by si myslel, že príchod “domov“ bude hračka a v podstate si vôbec netreba zvykať. Ale poviem vám, treba. Teda aspoň mne to zrazu pripadalo, ako by som sa v istom zmysle ocitla na novom mieste. Hoci som domov, ako viete, chodievala celé roky pravidelne, udržiavala kontakty s ľuďmi, vami, rodinkou, odrazu som si pripadla veľmi zvláštne. Priznám sa, že prvé dva mesiace boli naozaj náročné. Jednak pre fakt, že sa mi zo Škótska odísť nechcelo, a taktiež, zvykať si na novú prácu, aj keď sa na ňu tešíte je samo o sebe dosť náročné. Z rôznych dôvodov som si prešla takým malým krstom ohňom počas prvých pracovných týždňov, no a do toho celého sa ešte pridružil fakt, že po šiestich rokoch samostatného nažívania sa presuniete späť k rodičom a syndróm pocitu neschopnosti je na svete. Veru, bola to sranda. Ale svitá na lepšie časy. Čo sa týka práce, jej náplň a činnosti ktoré robím, to ma všetko veľmi baví. V podstate robím presne to, čo som robiť chcela, dávam dokopy štáb, pripravujem natáčanie, som priamo na pľaci.... nie je Beki, nie je štáb, nie je produkcia hehe. Žartujem. Zas tak úplne to na mne celé nestojí, ale tak trošku áno. 😎A veľmi ma to baví. Človek si po čase zvykne aj na kolektív a oni na vás, však, a verím, že sa to bude aj ďalej zlepšovať a utužovať. Okrem mojej “štandardnej“ práce sa mi podarilo dostať sa aj do komparzu a zahrať sa na sestričku. Takže ako je zrejmé, v práci sa naozaj nenudím. 😁


Čo sa týka bývania u rodičov, dali sme to tri mesiace. Každý, kto niečo takéto zažil asi vie o čom hovorím. Ľúbime sa veľmi, ale je potrebný ten vlastný priestor... pre všetkých zúčastnených. 😉 Podarilo sa mi nájsť veľmi pekný bytík, takže po mojej návšteve Škótska sa budem opäť raz sťahovať. Teším sa, ale ak ma poznáte viete, že panika narastá už teraz.... keď vám bude uprostred noci zvoniť telefón, znamená to, že nastala invázia a potrebujem aby ma niekto prišiel zbaviť pavúka... Tak sa tešte!

Takou ďalšou novinkou je, že som sa do tretice (A VERÍM ŽE NAPOSLEDY) vydala na cestu šoférovania. Prihlásila som sa do autoškoly a momentálne svoje víkendy a voľný čas trávim štúdiom teórie....ktorá mi privádza absolútnu depresiu a nespavosť z nových testov už teraz, ale ostávam pozitívna. Minulý víkend som mala druhú hodinu teórie. Keďže robím individuálny kurz (kvôli času a aby som si ešte viac pochovala peňaženku) teóriu sa učím sama doma cez e-learning a dokopy mám mať cca 4 stretnutia predtým, než pôjdem na trenažér. Som rada, že po 20h šoférovania na ceste si vyskúšam trenažér....asi by ma fakt mrzelo to minúť... Anyway, mala som druhú hodinu kde som sa dostavila sama (inak sme až traja) a inštuktor sa rozhodol ma nenápadne preskúšať... Trauma z účtovníctva zo strednej zaútočila a hoci som strávila týždeň zapísaním 4Otich strán s poznámkam a štúdiom, v momente kedy sa ma spýtal načo je spojka, môj mozog začal niekde v pozadí tancovať rumbu a ja som si spomenula na všetky repliky z Bridget Jonesovej, recept na tvarohový koláč, pripomenula som si, že si musím na let dokúpiť priority luggage ale načo vám bola spojka som zo seba vykoktať nevedela. Takže chodci... traste tešte sa!  Ale nebojte, tak zlé to nie je. Hoci je pravda, že pred tými novými testami mám rešpekt. Z jázd obavy vôbec nemám, len tá teória dá zabrať. Občas s tým v robote prepadnem kolegov, ukážem im testy a (áno, podvádzam) spýtam sa na výsledok, keď ani strýko Google mi nevie povedať. A viete čo, neraz sa stalo, že ani oni nevedeli a to sú všetci skúsení šoféri. Takže sa veľmi teším.

Myslím, že nateraz je to asi tak všetko kamoškovia moji. Ja vám tu zas postupne zavesím nejaké novinky, ale už bude jednoduchšie sa stretnúť aj osobne a pokecať si, načo sa veľmi teším. Zatiaľ sa majte pekne. Papikýýýý 😊  

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára